Raymond Hueting Geplaatst: 1 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2016 Goedenavond, Ik heb een Samsung SR-L3928BSS no frost koelvries combinatie. Nu gaat de hele tijd het irritante alarm af. Ijsvorming onder de onderste diepvries lade heb ik verwijderd en tijdelijk van het stroom netwerk gehaald. Dit helpt niet. Wat zou het probleem kunnen zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 3 augustus 2016 Delen Geplaatst: 3 augustus 2016 Goedemorgen. Het alarm geeft over het algemeen aan dat het te warm wordt in de koelkast. Dit zou je even kunnen controleren door een thermometer in de koelkast te leggen. Een eerste doe-het-zelf oplossing is de koelkast even echt helemaal uit te schakelen en te laten ontdooien. Vervolgens goed schoonmaken en de volgende ochtend weer inschakelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raymond Hueting Geplaatst: 3 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2016 Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik laat de koelkast nu minimaal 4 dagen ontdooien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ani Geplaatst: 2 januari 2019 Delen Geplaatst: 2 januari 2019 Heb ik net huis gekocht met inbouw keuken en vriezkast AEG.Ik heb het net aangezet,maar begin het alarm te gaan,heb ik het knopje gedrukt en alarm stopt voor 1 min,en daarna begint het alweer?? Ik heb geen gebruikwijzigen voor de vriezkast. Kunt U mij vertellen wat voor mogelijk probleem is met de vriezkast ? Alfast bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Willy Geplaatst: 5 maart 2021 Delen Geplaatst: 5 maart 2021 ik heb ijskast(koel vriescombinatie) liebherr no frost gekocht weliswaar2hands maar in nieuwe staat 3 j oud vervoerd en vooraleer aan te zetten hem 22 h laten staan Vriest en koelt goed maar alarm treed in werking na 10 h (1° dag) Alarm afgezet en nu 24 h later gaat alarm terug Kan ik enig advies of hulp aub dank u Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sofie bax Geplaatst: 1 augustus 2021 Delen Geplaatst: 1 augustus 2021 Mijn Bosch vriezer gaat altijd in alarm Wat kan ik doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.