j. janssens Geplaatst: 12 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2016 de groente bak aan de voorkant onder de rand zit schimmel, hoe krijg ik dat schoon, de voorgrond kan volgens mij niet los.ik heb een indesit koelkast. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 augustus 2016 Delen Geplaatst: 16 augustus 2016 Goedemorgen. Als het goed is zou de groentebak wel los gehaald moeten kunnen worden zodat de koelkast even goed en compleet gereinigd kan worden. Heb je een typenummer van de koelkast voor me? Dan kan ik eventueel wat meer info opzoeken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
j. janssens Geplaatst: 16 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2016 goede morgen type koelkast NBAA13Vnx op de rekening staat ra24inox s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 augustus 2016 Delen Geplaatst: 16 augustus 2016 Als het de Indesit NBAA 13 V NX betreft, dan kan je de gebruiksaanwijzing met daarin uitleg en tips over het schoonmaken via onderstaande link doornemen: http://handleidingkwijt.com/indesit-nbaa-13-v-nx-koelkast/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
j. janssens Geplaatst: 16 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2016 deze boek heb ik in mijn bezit. de voorfront zit echt vast, Het schimmel zit precies onderin,en je kunt daar net niet bij komen.Baal hier een beetje van,want het schimmel proces vermenigvuldig zich wel. Dacht dat er misschien een oplossing voor was. Maar in ieder geval bedankt. fijne dag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 augustus 2016 Delen Geplaatst: 16 augustus 2016 Dan is het denk ik verstandig om even telefonisch contact op te nemen met Indesit zelf. Misschien hebben zij een oplossing / manier om de groentebak los te halen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
j. janssens Geplaatst: 16 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2016 Marvin dank je wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.