yarkon Geplaatst: 17 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2016 mijn siemens ingebouwde koelkast ke26R450/02 heeft problem met de temperatuur. op stand 1 (of2) koelt hij niet voldoende (temp 10°),op stand 3 a 4 wordt het onderin nul graden en bovenin 6° ik heb hem al een paar uur op stand 0 gezet om te ontdooien, maar hielp niets test met bladpapier tss deur..ik kan het papier er idd zo uittrekken kan het zijn dat de deurrubber aan vervanging toe is ? hoe kan ik dat zeker weten ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 17 augustus 2016 Delen Geplaatst: 17 augustus 2016 Goedemorgen! Je kan de deurrubbers ook checken door een zaklamp in de koelkast te leggen. Wanneer er licht van de zaklamp door de deurrubbers naar buiten schijnt is dit ook een teken dat de rubbers versleten zijn en vervangen mogen worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yarkon Geplaatst: 17 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2016 dat is nogal moeilijk te zien bij een inbouwtoestel, zal deze avond wanneer het donker is nog eens proberen maar kunnen de symptomen hieraan te wijten zijn ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 19 augustus 2016 Delen Geplaatst: 19 augustus 2016 De symptomen kunnen hier zeker aan te wijten zijn. Als er veel warme buitenlucht in de koelkast komt, dan verstoort dit het koelproces. Er zijn echter ook andere mogelijke oorzaken, zoals een defecte thermostaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.