Rick Velsen Geplaatst: 19 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2016 Mijn Edy koelkast heeft geen "rooster" aan de achterkant, dat je doorgaans wel ziet bij koelkasten. Mijn vraag is: klopt dat? Of moet ik de achterkant (die er nogal goedkoop uitziet) er afhalen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 19 augustus 2016 Delen Geplaatst: 19 augustus 2016 Hoi Rick, Heb je misschien ook een model / type nummer voor me? Dan kan ik wat meer info op zoeken over desbetreffend model. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rick Velsen Geplaatst: 19 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2016 Hi, Het gaat om een EDY EDHC8050 koelvriescombinatie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 19 augustus 2016 Delen Geplaatst: 19 augustus 2016 Hmm, ik kan online geen handleiding van de koelkast vinden. Heb jij toevallig zelf nog een handleiding liggen? Zo ja, wat wordt daarin beschreven bij montage / in gebruik nemen van de koelkast? Als je de achterkant eraf kunt schroeven, dan kan je even kijken hoe de achterkant er verder uitziet. Maar als de koelkast, met achterkant, goed werkt en geen problemen geeft, dan zou ik het lekker zo laten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anita joppe Geplaatst: 5 november 2016 Delen Geplaatst: 5 november 2016 Rick ik heb vanavond eenzelfde koelkast ontvangen. Heb jy die plaat er af gehaald? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.