splinter80 Geplaatst: 24 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2016 Ik heb een nieuwe koelkast aangeschaft. het gaat om een Zanussi zrg16602wa. He valt me op dat de achterwand bedekt is met druppels(soms ijs) en als ik goed luister hoor ik ze ook vallen. Is dit normaal? Mijn vorige koelkast(Candy cr 162) had dit namelijk niet. Alvast bedankt voor de reactie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 26 augustus 2016 Delen Geplaatst: 26 augustus 2016 Goedemorgen! De vorming van condens op de achterwand van een koelkast is redelijk normaal. Dit kan meestal geen kwaad. Vooral tijdens warme perioden / dagen ontstaat er meer condensvorming vanwege de warme lucht die in de koelkast komt. Het condens valt naar beneden en wordt daar afgevoerd via het afvoergaatje. Zolang de koelkast geen problemen vertoond met het koelen van product is er niks om je zorgen over te maken. Mocht je merken dat de koelkast niet koud genoeg wordt, dan is het wel verstandig om hier even verder naar te (laten) kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.