Ga naar inhoud

liebherr K2650 blijft maar koelen


johan de deugd

Aanbevolen berichten

goede dag, Mijn Liebherr blijft maar koelen tot onder het vriespunt !. Heb inmiddels de thermostaat voeler al vervangen door een nieuwe echter zonder resultaat. Begrijp dat nu enkel nog de print vervangen dient te worden maar zou dit graag bevestigd zien alvorens deze te bestellen. wellicht zie ik iets anders nog over het hoofd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Johan,

Blijft de compressor ook continu draaien / aanslaan? Eigenlijk in alle gevallen zou dit veroorzaakt moeten worden door een defecte thermostaat.

Wat je eventueel nog zou kunnen doen is de koelkast even helemaal uitschakelen en laten ontdooien. Vervolgens goed schoonmaken en de volgende ochtend weer inschakelen. Het kan namelijk ook zijn dat er vanwege ijsvorming een verkeerd signaal wordt doorgezet naar de compressor, waardoor hij continu blijf koelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Met een reeds vervangen voeler gaat mijn gedachte ook uit naar de printplaat inderdaad. Voordat je deze gaat vervangen zou je de printplaat nog even kunnen controleren op losse verbindingen. Deze zijn eventueel relatief gemakkelijk zelf weer vast te solderen. Mocht dit werken scheelt het weer een nieuwe printplaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...