Mike Geplaatst: 22 oktober 2016 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2016 Beste, ik heb een Samsung model RSH1DTPE en als ik mijn ijsblokken laat vullen stopt het niet automatisch het water blijft maar lopen wat zou er aan kunnen zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 24 oktober 2016 Delen Geplaatst: 24 oktober 2016 Goedemorgen Mike, Dit kan veroorzaakt worden door een knik in de waterleiding, waardoor er lucht in de systeem komt. Check het dispenser systeem even en controleer alle leidingen. Mocht je hier niks geks vinden, dan kunnen we kijken naar een andere oorzaak en oplossing. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mike Geplaatst: 24 oktober 2016 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2016 Ik heb al gekeken maar zie niets verkeerds aan dacht dat er een sensor zit die het waterhoeveelheid meet en dat dit kapot was Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 24 oktober 2016 Delen Geplaatst: 24 oktober 2016 Hi Mike, Het kan een versleten ventiel zijn van de waterleiding in de koelkast, waardoor het water niet meer tegengehouden wordt. Een elektronisch probleem (defecte sensor) behoort ook tot de mogelijkheden. Hoe dan ook, ik zou in deze situatie even contact opnemen met Samsung zelf. Zij kunnen je telefonisch verder helpen en eventueel een monteur langssturen als dit nog binnen de garantie valt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.