Ga naar inhoud

Whirelpool defrost timer


P.W. Van Hove

Aanbevolen berichten

Geachte;
Ik woon en werk in Albanie en heb mijn koelkast meegenomen naar hier.Ik heb een whirelpool ijskast-diepvries combinatie,deze werkt prima doch als de defrost timer zijn werk doet start deze niet meer op en moet ik zelf, manueel, een klein draaitje geven om terug op te starten. Er zijn al verschillende techniekers bij geweest doch zonder resultaat, wat zou de reden kunnen zijn van dit defect?
Vr. Gr.
P.W. Van Hove
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt erop dat de startrelais van de defrost timer (verantwoordelijk voor het starten van de timer) niet meer goed werkt. Ik weet niet of het mogelijk is dit euvel te verhelpen. Waarschijnlijk kunt u het best de gehele defrost timer vervangen. Via een online onderdelenshop of via Whirlpool zelf is het waarschijnlijk wel mogelijk een nieuwe te bestellen.

Aan de hand van deze instructiefilm moet het lukken de defrost timer te vervangen!

https://www.youtube.com/watch?v=-Cw8iYNsNmg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...