Ga naar inhoud

Koelvriescombinatie +130 liter vries


Brecht

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb al uren zitten zoeken naar een koelvriescombinatie waar ten minste 4 lades zijn voor het vriesgedeelde. En meer dan 130 liter vriescapaciteit.

Probleem is ik vind heel af en toe eens eentje met 4 lades maar dan nog maar rond de 100 liter. Wij hebben al een ingebouwde koelkast. Maar omdat die wat klein is willen we dus een grote diepvries waar toch nog iets frigo aan is. Ik vind enkel het omgekeerde.

Hopelijk kan iemand van jullie helpen, budget is liefst max 1000
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Brecht!

Dit is vaak zo met koelvriescombinaties. Die hebben een grotere koelinhoud dan vriesinhoud. Dit komt omdat mensen meestal 1 apparaat gebruiken en dan meer producten willen koelen dan willen invriezen. Een koelvriescombi met een grotere vriesruimte dan koelruimte is eigenlijk niet te vinden.

Heb je perse meer koelruimte nodig? Als het je vooral om het vriesgedeelte gaat zou je ook kunnen kijken naar een losse vrieskast. Een losse vrieskast met een inhoud van meer dan 130 liter is goedkoper dan een koelvriescombinatie. https://slimster.nl/vriezers/vrieskast/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...