Ga naar inhoud

Koelvriescombinatie thermostaat klt niet


Koelkast ellende

Aanbevolen berichten

Koelvriescombinatie van Ariston met thermostaat type nummer EN60730-2-1 vervangen voor EN60730-2-9 (met langere voeler draad) nu wordt de vriezer wel ijskoud maar begint de koelkast niet te koelen, heb ik de verkeerde thermostaat? wat kan ik fout gedaan hebben, ik weet vrij zeker dat het om de thermostaat gaat want met het schoonmaken heb ik de oude voeler kapot gemaakt, voorheen deed deze combinatie het prima.

Ik baal als een stekker want ben er lang mee bezig geweest en die thermostaat kan niet terug. Iemand misschien een idee of ik ook iets verkeerd gedaan kan hebben?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor uw reactie en inderdaad werkt de thermostaat gewoon prima, waarschijnlijk was ik te ongeduldig want inmiddels is de koelkast gewoon 4 graden, ik had er geen eten o.i.d. in waardoor het extra lang duurde, ik was er niet van op de hoogte dat een koelkast koelt d.m.v. de warmte uit de producten te trekken, weer wat geleerd maar ben allang blij dat de koel/vries kast het weer doet!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...