Mark Geplaatst: 12 mei 2017 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2017 Heb onlangs een tweedehands Bosch KAN Amerikaanse koelkast met ijsblokjes dispenser gekocht, waarschijnlijk is tijdens de verhuizing de toevoerslang van deze ijsdispenser vlak onder de deur van het vriesgedeelte (waar de dispenser in zit) afgebroken/gescheurd. Systeem werkt verder perfect, moet alleen de waterbuis vervangen. Weet iemand hoe ik de vriesdeur open kan makeen zodat ik de toevoerslang kan vervangen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
koen Geplaatst: 24 september 2018 Delen Geplaatst: 24 september 2018 ik heb hetzelfde probleem, toevoerslang onderaan deur heeft een scheurtje, iemand een oplossing? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frank Geplaatst: 23 september 2020 Delen Geplaatst: 23 september 2020 Heb je hier nog een oplossing voor gevonden? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.