Elle Geplaatst: 17 mei 2017 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2017 Ben op zoek naar advies over welk onderdeel ik moet vervangen. Mijn koelkast koelt voldoende, maar af en toe gaan alle indicatie lampjes flikkeren en hij koelt niet meer. Vaak helpt het om de stekker eruit te halen en een paar minuten te wachten. Dan gaat ie weer aan voor een paar uur. Het lijkt mij op een los contact ergens waardoor ie heel snel achter elkaar aan en uit gaat. Alle bedrading ziet er goed uit en kan niks los vinden. Het is een hisense van 3 jaar oud. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 17 mei 2017 Delen Geplaatst: 17 mei 2017 Het lijkt inderdaad een probleem met de elektronische aansturing. Heb je de printplaat met alle solderingen goed bekeken? Kan zijn dat er een elco los zit of dat er een is doorgebrand. Als zo'n elco los zit kun je dit zelf relatief eenvoudig weer solderen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.