O.F Geplaatst: 23 juli 2017 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2017 Ik heb een probleem met mijn koelkast, hij lekt namelijk voortdurend. Ik heb er een foto van gemaakt, ik hoop dat er iemand is die er verstand van heeft. Je ziet op de foto water langs de buitenkant van de ijzeren buis lopen. Alvast bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 26 juli 2017 Delen Geplaatst: 26 juli 2017 Als eerst even goed om te checken of het gewoon water is, of dat het koelvloeistof is. Heeft het vocht een kleurtje, of is het gewoon doorzichtig? Indien het water is, denk ik dat het lekbakje of de leiding die condenswater vanuit de koelkast naar de compressor brengt om te verdampen lek is. Denk dat je hier het best een monteur / expert naar kan laten kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.