Ga naar inhoud

Samsung SR-L629EVSS


Fabian

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Na enige tijd in bezit te zijn van de Samsung SR-L629EVSS (SN629EPNSQ/XEN) begint helaas een probleem op te treden.

Het begon ermee dat de verlichting (zowel van de koelkast als de vriezer) en de display af en toe uitviel. Na enige tijd ging deze automatisch weer aan. Voor ons geen probleem. Helaas sinds deze week begint de koelkast nogal te trippen, vooral in de nacht! Deze gaat vervolgens continue bovenstaand probleem herhalen alleen nu ook met gepiep erbij. Inmiddels heb ik vannacht het speakertje waar het gepiep uit komt gesloopt. Het probleem is hiermee deels verholpen.

Zover ik weet werkt de koelkast verder gewoon naar behoren. Hij koelt en vriest nog perfect en aan het geluid te horen blijft deze verder gewoon aan.

Wie kan mij uitleggen hoe ik dit probleem definitief verhelp en welk onderdeel ik eventueel moet vervangen?

Alavast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fabian,

Vervelend probleem, zeker als dit in de nacht gebeurt terwijl je probeert te slapen. Als de koelkast verder perfect werkt (heb je de temperatuur in vries- en koelgedeelte gecheckt met een thermometer?), dan lijkt het erop dat het een probleem is met de printplaat of bedrading van de display zelf. Is het mogelijk om de display los te halen? Dan zou je kunnen kijken of de bedrading los zit.. of dat er misschien elco's loszitten op de elektronische plaat...

Mocht hier niks geks te zien zijn is het wellicht verstandig om een monteur langs te laten komen.

Succes!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...