Joke Pyl Geplaatst: 5 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2017 Hey, Wij hebben zojuist een nieuwe koel-diepvriescombinatie gekocht van Bosch. De deuren moesten omgedraaid worden. Nu sluit de deur van het diepvries gedeelte niet goed meer. Om te testen hebben we terug omgewisseld en dit sloot wel goed. Dus terug omgedraaid en wat stellen we vast.... de deur sluit weer niet goed af. De bovenste deur van het koelgedeelte is geen probleem. Wat doe ik verkeerd!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 7 augustus 2017 Delen Geplaatst: 7 augustus 2017 Het lijkt erop dat dit iets te maken heeft met de scharniering van de deur. Ik weet niet of jij zelf direct iets verkeerd doet, het kan immers ook aan een productiefout van Bosch liggen. Aangezien de koelkast nieuw is, denk ik dat je er goed aan doet om dit probleem even voor te leggen aan Bosch. Als er iets mankeert aan de deur of aan de scharnieren dan moeten zij dit voor je oplossen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joke Pyl Geplaatst: 7 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2017 Ik heb ondertussen het probleem opgelost! Ik heb het scharnier minder vast aangedraaid en de deur viel vanzelf op zijn plaats. Ze staat ondertussen al te pronken op haar plaats???? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 7 augustus 2017 Delen Geplaatst: 7 augustus 2017 Fijn dat de deur nu wel goed sluit, goed bezig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joke Pyl Geplaatst: 8 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2017 Merci hè!?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.