Ga naar inhoud

Nieuwe diepvriesdeur sluit niet goed


Joke Pyl

Aanbevolen berichten

Hey,

Wij hebben zojuist een nieuwe koel-diepvriescombinatie gekocht van Bosch. De deuren moesten omgedraaid worden. Nu sluit de deur van het diepvries gedeelte niet goed meer. Om te testen hebben we terug omgewisseld en dit sloot wel goed. Dus terug omgedraaid en wat stellen we vast.... de deur sluit weer niet goed af. De bovenste deur van het koelgedeelte is geen probleem. Wat doe ik verkeerd!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt erop dat dit iets te maken heeft met de scharniering van de deur. Ik weet niet of jij zelf direct iets verkeerd doet, het kan immers ook aan een productiefout van Bosch liggen.

Aangezien de koelkast nieuw is, denk ik dat je er goed aan doet om dit probleem even voor te leggen aan Bosch. Als er iets mankeert aan de deur of aan de scharnieren dan moeten zij dit voor je oplossen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...