Rieny Geplaatst: 11 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2017 Deze topic is stopgezet en onder zelfde titel opnieuw ingezet ivm wijziging emailadres. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Henk elzing Geplaatst: 17 februari 2018 Delen Geplaatst: 17 februari 2018 Geaolthof@hotmail.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eelkje Geplaatst: 3 mei 2018 Delen Geplaatst: 3 mei 2018 Ik ontvang graag de foto's . krijg inderdaad de lekbak niet uit de koelkast. Is een siemens. Hoop dat dat hetzelfde werkt. Groet eelkje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rieny Geplaatst: 3 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2018 Als je foto's wilt ontvangen graag je emailadres vermelden, anders kan ik geen foto's sturen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maandagmorgen20 Geplaatst: 16 mei 2018 Delen Geplaatst: 16 mei 2018 Ik wou graag een paar foto's zien van condensba kje alvast bedankt koelkast Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nele1234 Geplaatst: 24 juni 2018 Delen Geplaatst: 24 juni 2018 Kan je mij ook de foto's doormailen? Krijg condensreservoir niet van de motor. nelevansande@gmail.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ssuu Geplaatst: 8 juli 2018 Delen Geplaatst: 8 juli 2018 Beko koelkast s.desnoo@hotmail.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
engelinde Geplaatst: 4 augustus 2018 Delen Geplaatst: 4 augustus 2018 engelinde@hotmail.com, svp graag de foto,s hoe het bakje te verwijderen. Bij voorbaat dank. Ik heb een Siemens tafelmodel koelkast. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laurent De Groof Geplaatst: 13 augustus 2018 Delen Geplaatst: 13 augustus 2018 Wij hebben hetzelfde probleem. Mogen wij a.u.b. ook de foto's krijgen. Op voorhand bedankt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Isabelle Mens Geplaatst: 16 augustus 2018 Delen Geplaatst: 16 augustus 2018 Beste Mag ik ook de fioto?s om het bakje te verwijderen aub Mijn e-mailadres is isabellemens@hotmail.com Alvast bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Desi Geplaatst: 20 augustus 2018 Delen Geplaatst: 20 augustus 2018 Goedemorgen, ik heb het zelfde probleem, ik wil het lekbakje schoonmaken omdat de hele huis er naar ruikt. Bahbah alleen het lukt niet. Zou ik misschien u foto's mogen? Alvast bedankt Groetjes Desi ( desi_vanheusden@hotmail.com ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cedric Geplaatst: 21 augustus 2018 Delen Geplaatst: 21 augustus 2018 Graag ook die foto's de zure melkgeur is hier niet te harden. cedric_lecluse@hotmail.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobke1999 Geplaatst: 26 augustus 2018 Delen Geplaatst: 26 augustus 2018 kan ik aub de foto's zien want ik heb ook dat probleem, bedankt annette_raes@hotmail.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosalinde Geplaatst: 13 september 2018 Delen Geplaatst: 13 september 2018 Hoi! Heb je deze foto's nog? En zou je ze dan willen mailen naar rosalindekennedy@hotmail.com? Alvast bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.J. Geplaatst: 25 september 2018 Delen Geplaatst: 25 september 2018 Ik ontvang graag de foto's over schoonmaken lekbak op motor cojan43@gmail.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjon Geplaatst: 15 oktober 2018 Delen Geplaatst: 15 oktober 2018 Goedemiddag. Graag zou ik de foto's willen ontvangen. Alvast bedankt. Marjon19@ziggo.nl Hartelijke groet, Marjon Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nele Geplaatst: 22 oktober 2018 Delen Geplaatst: 22 oktober 2018 hier ook graag de foto's nelehaverans@gmail.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lucas Geplaatst: 29 oktober 2018 Delen Geplaatst: 29 oktober 2018 IK heb een FRIGIDAIRE Model 154 S Type TTI 150 **** . Hoe kan ik het lekbakje voor condenswater(achter op de motor) loshalen en schoonmaken? Er ligt steeds water op de vloer.Ik dank U bij voorbaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tony Goris Geplaatst: 16 november 2018 Delen Geplaatst: 16 november 2018 Zou ik aub ook de foto?s eens mogen zien? Veel dank bij voorbaat. Tony Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JC linger Geplaatst: 23 december 2018 Delen Geplaatst: 23 december 2018 Zou ook graag foto's willen ontvangen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
123abc123abc Geplaatst: 29 december 2018 Delen Geplaatst: 29 december 2018 Ik zou ook graag de foto?s ontvangen. Nielsderycke@live.be Vriendelijke groet ! Niels Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jacques Geplaatst: 12 januari 2019 Delen Geplaatst: 12 januari 2019 Hi, hetzelfde probleem. Zure geur en vol water en vuil. Mag ik a.u.b. Ook de foto?s . Dank Jacques Email: ios_cur@yahoo.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1 Geplaatst: 20 februari 2019 Delen Geplaatst: 20 februari 2019 .... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rieny Geplaatst: 21 februari 2019 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2019 Update: Zie bericht hieronder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rieny Geplaatst: 21 februari 2019 Delen Geplaatst: 21 februari 2019 Deze forum is stopgezet en opnieuw ingezet via ander emailadres mvg Rieny ( oprichter van dit forumonderdeel) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.