Maaike Geplaatst: 18 maart 2019 Delen Geplaatst: 18 maart 2019 Is dit ook voor een Beko koelkast van toepassing? Zo ja ontvang ik graag de foto's hiervoor op maaiketimwedding@gmail.com dank u wel alvast Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alma Tan Geplaatst: 3 augustus 2019 Delen Geplaatst: 3 augustus 2019 Ik zou graag de foto?s willen ontvangen almatan24@gmail.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pijsendoorn Geplaatst: 26 augustus 2019 Delen Geplaatst: 26 augustus 2019 Wij hebben hetzelfde stankprobleem. Graag ontvang ook ik de foto?s. Wij hebben een Bosch tafelkoelkast. Hartelijk dank! Gr. Paul Paul.ijsendoorn@gmail.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harm Laitem Geplaatst: 24 september 2019 Delen Geplaatst: 24 september 2019 Ik ontvang ook graag de foto?s aub. Dank bij voorbaat Harm.laitem@telenet.be Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura Geplaatst: 27 september 2019 Delen Geplaatst: 27 september 2019 Ik ontvang ook graag de foto's. E-mail adres: Laura_aapie@hotmail.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rieny Geplaatst: 14 oktober 2019 Delen Geplaatst: 14 oktober 2019 Ik heb een exquisit koelkastje tafelmodel, maar onderstaande geldt ook voor diverse andere koelkasten, waaronder een paar boschkoelkasten. Het lekbakje voor condenswater wat achter op de motor zit, kan je verwijderen om goed schoon te maken. Het zit met een pijlvormige wig in een beugeltje geklikt die bovenop de motor zit. Je kunt er wel wat moeilijk bij, maar als je de punt en deel van de pijlvormige wig iets kan indrukken en je trekt tegelijk aan het bakje, dan komt hij los.Ik heb er foto's van gemaakt, dus als je die wil zien, laat je emailadres achter hier op deze topic en ik mail je 3 foto's. Beelden zeggen meer dan woorden meestal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miranda Geplaatst: 4 december 2019 Delen Geplaatst: 4 december 2019 Beste, Wij hebben ook hetzelfde probleem met het lekbakje. Heeft u voor ons ook de foto?s? Bij voorbaat dank. Mvg Miranda miranda@thijstimmermans.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Erwin Geplaatst: 11 maart 2020 Delen Geplaatst: 11 maart 2020 Mag ik ook de foto's lindenvde@gmail.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefan Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Graag ook de fotos stefanzwaneveld@Hotmail.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Erik Geplaatst: 25 maart 2020 Delen Geplaatst: 25 maart 2020 Graag ontvang ik ook deze informatie. Evdzande@gmail.com Gr Erik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beko123 Geplaatst: 22 april 2020 Delen Geplaatst: 22 april 2020 Ik heb hetzelfde probleem en zou ook graag weten hoe het bakje los gaat , het stinkt zo. Hans446@gmail.com Dank Ik heb een beko Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lisa078x Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 Ik zou ook graag de foto?s ontvangen. lisa078x@gmail.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.