Ga naar inhoud

Koelkast beko


Denise

Aanbevolen berichten

Na het thuis komen van mijn werk zie ik een plas water op de grond onder mijn koelkast. Vriezer werkr niet meer en het koel gedeelte werkr ook niet meer. Wel brand het lampje. De koelkast lijkt aan te slaan alleen na een aantal secondeb hoor je een klik en slaat hij weer uit. Verder hoor je niets. Het is een beko koelkast van nog geen 5 jaar oud. Kunnen jullie aan gevenwat er aan de hand is. Het
Link naar reactie
Delen op andere sites

De klik die je hoort is waarschijnlijk de klixon. Dit is een thermische schakelaar ter beveiliging van de compressor. Deze voorkomt dat de compressor veel te heet wordt of verbrandt. De compressor zal in dit geval te veel werk moeten leveren om aan te slaan, waardoor deze beveiliging inschakelt.

Dit duidt meestal op een verstopte leiding of defecte compressor. In beide situaties is het verstandig om een monteur in te schakelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...