Dick Overmeen Geplaatst: 30 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 Ik heb een storing aan een Bosch koel vries combi. Beide compartimenten komen niet op temperatuur. Condensor is tot ongeveer helft warm dus er lijkt voldoende koudemiddel in te zitten. Nu zit er een soort "omkeerklep" waarachter de capillairen zitten voor het koel en vries gedeelte. Deze worden beide warm. Kan het zijn dat deze klep niet meer goed schakelt. Ik ben op zoek naar een e-schema van deze kast, maar kan het tot nu toe nog nergens vinden. Alvast bedankt voor een reactie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 Hoi Dick, Dit kan inderdaad een elektronisch probleem zijn, waardoor de kleppen niet meer goed functioneren. Ik heb even voor je gezocht naar een e-schema, maar heb deze ook niet kunnen vinden. Misschien kan je contact opnemen met Bosch zelf, zodat zij jou een e-schema kunnen sturen? Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dick Overmeen Geplaatst: 31 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2017 Ik zal eens een poging wagen bij Bosch. Gr. Dick Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.