Silvia Geplaatst: 30 september 2017 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2017 Hallo,kunt u mij vertelen hoe ik vriesproblemen voorkom om te voorkomen dat ik elke 2 maanden de hele boel moet ontdooien.Bijvoorbaat dank voor reactie (merk koelkast Bosch) vrieskast zit aan de onderzijde. Vr gr.S.Spaans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 2 oktober 2017 Delen Geplaatst: 2 oktober 2017 Als er veel ijsvorming in het vriesgedeelte ontstaat kan dit te maken hebben met versleten deurrubbers. Er komt dan warme buitenlucht in de vriezer en het vocht hieruit bevriest dan... met als gevolg dat er ijshompen in de vrieskast ontstaan. Je kunt de deurrubbers controleren door een zaklamp in de vriezer te leggen en de lichten in de keuken uit te zetten. Als je licht door de rubbers naar buiten ziet komen is het een teken dat deze vervangen moeten worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.