Ga naar inhoud

Inbouwkoelkast Boretti achterwand warm


E. Van de Linde

Aanbevolen berichten

Beste forummers,

Ik ben nieuw op deze site, en wel om de volgende reden. Mijn 6 jaar oude inbouw koel-vrieskast van Boretti heeft sinds gisteren (denk ik, toen heb ik het ontdekt) een warm gedeelte aan de achterwand van de koelkast. Het is zomaar 1 strook over de gehele breedte tussen twee glazen planken in. De rest van de koelkast koelt gewoon goed.

Normaal gesproken was het zelfs zo dat er soms ijsvorming was op die achterwand, dus het is wel degelijk anders geweest. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Ik heb vandaag al contact opgenomen met Boretti, maar ze willen uiteraard graag een nummer van de koelkast hebben. En aangezien ik nu op mijn werk zit, kon ik die niet geven. Dat staat dus voor morgen op de planning. Ik hoop daarom dat iemand mij nu alvast kan vertellen wat het euvel zou kunnen zijn.

Alvast heel erg bedankt!

Groeten,
E. van de Linde
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit het met de temperatuur in de koelkast zelf? Blijft die wel goed op temperatuur? Je zou dit even kunnen checken met een thermometer.

Sommige merken koelkasten hebben namelijk een soort wintermodus. Wanneer de omgevingstemperatuur daalt schakelt deze modus in om er voor te zorgen dat de koelvriescombinatie goed blijft functioneren. Wanneer het bijvoorbeeld kouder dan 18 graden is, en deze regeling schakelt niet in, dan kan dit problemen geven met het functioneren van de vriezer.

Ik denk dat het hier mee te maken heeft, maar Boretti kan uiteraard 100% zekerheid bieden
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...