Sam Geplaatst: 28 december 2017 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2017 Hallo mede forumgebruikers, Ik heb een nieuwe ontdooithermostaat ontvangen voor mijn Amana xrs267bb koelkast, echter verschillen de kleuren aansluitbedradingen. Hoe moet ik nu deze verbinden?? Oude thermostaat = roze / orange Nieuwe thermistaat = orange / bruin Mvgr Sam Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sam Geplaatst: 28 december 2017 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2017 Opgelost: technische dienst gebeld en die zegt; maakt niet uit, het is een bimetaal. Dus aangesloten en de koelkast werkt perfect!! Gr Sam Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 5 januari 2018 Delen Geplaatst: 5 januari 2018 Fijn dat de koelkast weer naar behoren werkt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.