Nancy Geplaatst: 13 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2018 Verschillende keren op een dag springt er een motor op die heel veel en trillend lawaai maakt.Het is niet de motor van de koeling want die hoor je bijna niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 januari 2018 Delen Geplaatst: 16 januari 2018 Heb je misschien een merk + model / typenummer voor me? Dan kan ik wat meer info vinden. Dit geluid kan het aanslaan van de compressor zijn, die aanslaat om te koelen wanneer deze een signaal krijgt van de thermostaat dat het te warm wordt in de koelkast. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nancy Geplaatst: 16 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2018 Siemens koel-/ diepvriescombinatie K125f../K125f. ../K140f.. Heeft verskoelladen en vochtwerende Hebben het toestel nog geen jaar in gebruik . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 17 januari 2018 Delen Geplaatst: 17 januari 2018 Ik durf zo niet te zeggen wat dit precies is. Als je de koelkast nog geen jaar in gebruik hebt, heb je er als het goed is nog garantie over. Dus wellicht handig om even contact op te nemen met de winkel waar je hem hebt gekocht (of met Siemens zelf). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.