Carienne Geplaatst: 1 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2018 Heeft iemand de gebruiksaanwijzing voor de Amerikaanse koelkast/vriezer combinatie KENWOOD KSBSX17? Wij kunnen m nergens vinden en werd niet bijgeleverd. Een PDF bestand zou fijn zijn! Dank, Carienne Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 2 mei 2018 Delen Geplaatst: 2 mei 2018 Helaas heb ik de handleiding van de KSBSX17 niet kunnen vinden. Wel kwam ik de handleiding van de KSBSX16 tegen. In grote lijnen zullen deze modellen hetzelfde zijn geloof ik. Verschil zit hem vooral in de water / ice dispenser. Hopelijk heb je hier iets aan. https://www.teamknowhow.com/content/dam/pdf/KENWOOD%20American%20Style%20Fridge%20Freezer%20KSBSDIX16%20Manual.pdf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carienne Geplaatst: 2 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2018 Dank je, maar helaas staan daar totaal andere pixels in beschreven dan op onze koelkast te zien zijn... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 2 mei 2018 Delen Geplaatst: 2 mei 2018 Hmm dat is jammer. Ik heb nog even verder gekeken, maar kan de handleiding helaas nergens vinden. Misschien proberen door contact op te nemen met de webwinkels waar dit model verkocht wordt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carienne Geplaatst: 2 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2018 Bedankt voor de moeite! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.