Tjande Samallo Geplaatst: 4 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2018 Hi, Onze koelkast koelt erg hard, zeg maar het vriest. Nu heb ik een thermostaat gekocht en wil ik het zelf vervangen. Via het forum probeer ik te achterhalen hoe ik de beschermkap kan demonteren. Het is mij wel gelukt om het kapje, waarmee het licht uit en aan gaat, te verwijderen. Maar dan zie ik geen schroefje of een klemmetje, om de beschermkap in z'n geheel te verwijderen. Wie kan mij verder helpen? Ik heb een Smeg met typenr FR148ap Alvast dank! Gr Sander Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 8 mei 2018 Delen Geplaatst: 8 mei 2018 Hoi Sander, Hoe dit precies zit bij de SMEG FR148AP weet ik niet. Wellicht heb je iets aan de uitleg in onderstaande video. https://www.youtube.com/watch?v=6cvJEiZHNxU Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.