Raffie Nieuwkoop Geplaatst: 2 juni 2018 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2018 We hebben een nieuwe Samsung Amerikaanse koelkast. Inmiddels werken de water dispenser en ijs dispenser. Ik heb alleen geen ijskoud water, het is net of ik gewoon uit de kraan een glas water heb gepakt. Hoe koud is water vanuit een Amerikaanse koelkast dat is aangesloten op de waterleiding? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 4 juni 2018 Delen Geplaatst: 4 juni 2018 Is het water inmiddels wel koud? Het duurt ongeveer 12 uur na aansluiten voordat de waterdispenser koud water geeft. En wanneer de dispenser langere tijd niet is gebruikt zal het eerste glas water niet koud zijn (daarna komt er wel koud water uit). En op welke temperatuur heb je de koelkast ingesteld? Bij Samsung Amerikaanse koelkasten is het water ongeveer 1 graad warmer dan de ingestelde temperatuur van de koelkast. Stel je hem in op 4 graden, dan zal het water zo'n 5 graden zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raffie Nieuwkoop Geplaatst: 9 juni 2018 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2018 Het water is inmiddels wel koud, maar ik moet dan wel telkens het eerste glas weggegooien. Dit blijft zo nu nog na 1 week...Dit is normaal? Ik heb de koelkast op 5 staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 11 juni 2018 Delen Geplaatst: 11 juni 2018 Dit zou eigenlijk alleen moeten wanneer je de dispenser een tijd niet gebruikt hebt. Wanneer je vlak na elkaar koud water wilt pakken, dan zou dit gelijk koud moeten zijn.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcel van Nunen Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 Goedemorgen Ik heb een nieuwe lg amerikaanse koelkast met aansluiting op kraan, water is niet koud. Volgens monteur kan dat ook niet, want is gewoon een waterleiding. Klopt dit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.