Roelof L. Geplaatst: 29 maart 2019 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2019 Beste lezers, Ik heb een Samsung RSH1DTPE1/XEN koelkast. Gisteren is de stroom op de groep waarop de koelkast zit uitgevallen en sindsdien knippert er rechts onderin de display 1 streepje. De koelkast/vriezer functioneert wel gewoon alleen werkt de display niet meer. In de handleiding kan ik hier niks over vinden. Jaren geleden is dit al eens gebeurd en toen wist ik op internet een resetcode (2 of 3 knoppen inhouden geloof ik) te vinden. Echter nu lukt dit niet, ook niet met willekeurig indrukken. Kan iemand mij hier verder mee helpen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 29 maart 2019 Delen Geplaatst: 29 maart 2019 Volgens Samsung zou dit knipperende streepje wijzen op een defecte ontdooi-sensor. Voor een harde reset dien je bij dit model geloof ik de Vacation Mode knop en Power Freeze knop 10 seconden in te houden. Heb je dit al geprobeerd met indrukken van de knoppen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
François Geplaatst: 16 oktober 2019 Delen Geplaatst: 16 oktober 2019 Ik heb hetzelfde probleem gehad en inderdaad moet je voor harde reset de knop vacation mode en de power freese knop 10 seconden indrukken. De display werkt dan terug. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martine en Marnix Geplaatst: 6 december 2019 Delen Geplaatst: 6 december 2019 Wat te doen met foutcode 41 ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 9 december 2019 Delen Geplaatst: 9 december 2019 Ik ben niet bekend met die foutcode en kan hier helaas ook niks over vinden. Je kunt het best even contact opnemen met de klantenservice van Samsung. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
keylan 123 Geplaatst: 5 april 2021 Delen Geplaatst: 5 april 2021 He daar , ik heb een beko am koelkast en display werkt niet , temp kloppen niet met temp in het toestel wat nu ?.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Julius van Dijk Geplaatst: 25 november 2021 Delen Geplaatst: 25 november 2021 Gouden tip van François; wanneer stroom er even af is viel ook bij onze Samsung Amerikaanse koelkast de display uit. Oplossing inderdaad; vacationknop en powerfreezeknop beide 10 seconden ingedrukt houden en klaar! Bij Samsung was de klacht niet bekend en boden ze een nieuwe koelkast met korting aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Liesje Marks Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Lukt niet. Powerfreeze is 11? Vacation button 4 of 5? Wat een gedoe met dat display. Verschrikkelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.