Paul Geplaatst: 15 april 2019 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2019 Hoi Allemaal, We hebben een LG gb7138 koelvriescombinatie. Op het display zijn bij freezer de ledjes van -17,-19 en -21 aan en bij de fridge 6,4 en 2 aan. De knopjes reageren niet. Als ik de stekker eruit haal en weer erin is het weer even normaal. Maar de storing komt terug. Er zat best veel ijs onderin het rooster van het koelgedeelte. Ik heb de koelkast uitgehad en het ijs helemaal laten ontdooien. Weer aangezet, na een tijdje weer hetzelfde. Hij doet het wel, maar weet niet of de temperaturen goed zijn. Heeft iemand een idee? Alvast bedankt, groetjes Paul Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 17 april 2019 Delen Geplaatst: 17 april 2019 Ik weet niet precies wat het probleem veroorzaakt. Maar ik neig naar een defecte aansturing van de display zelf. Dus de elektronica van de display zal vervangen moeten worden. Je kunt de temperatuur in de koelkast controleren door er een thermometer in te leggen. Zo kun je controleren of de koelkast nog wel de juiste temperatuur haalt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R v Zoylen Geplaatst: 31 augustus 2021 Delen Geplaatst: 31 augustus 2021 Goede morgen Wat is de service van LG GSJ960PZBZ na ruim vier weken nog geen oplossing voor mijn koelkast gekocht bij expert en nog geen 3jaar oud ben benieuwd wat de oplossing gaat worden te gek voor woorden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 1 september 2021 Delen Geplaatst: 1 september 2021 Dat is heel vervelend. Aangezien je de koelkast bij Expert hebt gekocht, is dit je eerste aanspreekpunt. Zij moeten service bieden om de koelkast te repareren. Mocht je daar geen gehoor krijgen; via de link hieronder kom je bij de servicepagina van LG. https://www.lg.com/nl/ondersteuning Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kim Geplaatst: 8 maart 2022 Delen Geplaatst: 8 maart 2022 Hoi Paul, Wij hebben exact dezelfde storing. Mag ik vragen hoe het bij jou is opgelost? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.