luc geraedts Geplaatst: 22 januari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2016 Mijn AEG wasmachine geeft telkens de foutcode C1, storing in de watertoevoer echter als ik de machine leeg laat draaien draait hij zijn programma gewoon af, maar vul ik de trommel met wasgoed krijg ik de foutmelding C1 (zeker 10 a 15keer getest!!geen toeval dus) Ik heb het zeef schoon gemaakt de 2 slangetjes van het membraam door geblazen met perslucht is er iemand die mij een tip kan geven om de storing te verhelpen. ik hoor het graag. Luc Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 25 januari 2016 Delen Geplaatst: 25 januari 2016 Als de slangetjes schoon zijn en dus gewoon water kunnen doorlaten kan het een defecte pomp zijn. Deze storing kun je dan niet gemakkelijk oplossen door het een en ander te reinigen. Het lijkt mij dan verstandiger om even contact op te nemen met AEG zelf... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zwartecobra Geplaatst: 1 maart 2018 Delen Geplaatst: 1 maart 2018 als je de aanvoer slang los maakt en kijken of de kraan voldoende water geeft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.