Quint Geplaatst: 18 september 2019 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2019 Ik heb sinds kort een bosch kad62v00 en het water komt erg traag uit de dispenser Aan de water druk ligt het niet Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 20 september 2019 Delen Geplaatst: 20 september 2019 Het is normaal dat het water uit de dispenser wat langzamer stroomt dan je gewend bent van de kraan. Als het echter heel erg traag is kan het te maken met leiding van de dispenser zelf. Haal de dispenser los en controleer of deze leiding er goed inzit en niet gedraaid / gebogen is. Mocht hierna het water nog steeds langzaam stromen zou ik even contact opnemen met de winkel waar je de koelkast hebt gekocht. Of eventueel de klantenservice van Bosch benaderen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.