Marvin Grouw Geplaatst: 16 oktober 2019 Delen Geplaatst: 16 oktober 2019 Bedankt voor je bijdrage aan ons forum Rieny! Hoop dat je hier veel mensen mee kunt helpen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jannie cuperus Geplaatst: 8 november 2019 Delen Geplaatst: 8 november 2019 Graag een een foto van schoonmaken lekbakje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nancy Geplaatst: 19 november 2019 Delen Geplaatst: 19 november 2019 Mijn tefelmosel koelkast slaat wel aan na de verhuizing. Vriezer word even koud maar daarna slaat ie af. Wat zou het kunnen zijn? Bakje was vies beetje schoongemaakt maar niet los gehaald. Mis dit nog n optie? Kunt u mij de fotos sturen zodat ik hm los kan halen? Nancyisbekend@hotmail.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Schreurs Joke Geplaatst: 25 januari 2021 Delen Geplaatst: 25 januari 2021 Ik heb ook een schimmelvorming in condensbak van mijn koelkast. Zou het bakje ook los willen maken. Svp foto's sturen hoe dit los te maken. Alvast bedankt gr j.schreurs.js@gmail.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Susan Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Hoi Rieny, Ik ontvang de foto's graag! De stank is niet te harden en ik krijg het bakje niet los. Alvast bedankt! pisusu@outlook.com Mvg Susan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Machiel Geplaatst: 1 maart 2021 Delen Geplaatst: 1 maart 2021 Kun je mij ook de foto?s sturen. Ik heb net n dode muis uit het lekbakje gehaald, maar kan het bakje niet goed schoon maken. Machiel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Machiel Geplaatst: 3 maart 2021 Delen Geplaatst: 3 maart 2021 Sorry, was mn mailadres vergeten: info@mrpr.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rauf Geplaatst: 28 oktober 2021 Delen Geplaatst: 28 oktober 2021 Hoi Rieny, Graag ontvang ik de foto?s van je Alvast bedankt. fcbukm@hotmail.com Gr Rauf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Karin BRuinsma Geplaatst: 15 november 2021 Delen Geplaatst: 15 november 2021 Graag ontvang ik uw foto?s voor het verwijderen van de lekbakje Groetjes Karin kb68@live.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ellen holister Geplaatst: 3 januari 2022 Delen Geplaatst: 3 januari 2022 Hi, ook ik ontvang graag foto's van het bakje schoonmaken. Ellen@holisters.net Alvast hartelijkbedankt!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Claudia Rokebrand Geplaatst: 22 maart 2022 Delen Geplaatst: 22 maart 2022 Kun je mij ook de fotos mailen? info@smartladies.nl alvast bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sara Verschueren Geplaatst: 27 mei 2022 Delen Geplaatst: 27 mei 2022 Graag ook even de foto?s. Wordt er stillaan gek van na uren zitten prutsen? Alvast bedankt! sara_verschueren@hotmail.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Veronique de Kort Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 Zou je mij ook de betreffende foto?s willen mailen? Bij voorbaat dank! Veroniquedekort@gmail.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ard-jan Geplaatst: 3 september 2022 Delen Geplaatst: 3 september 2022 Hoi! Zou je wellicht de foto?s willen mailen op dit mailadres? ard-janholster@live.nl Ontzettend bedankt alvast, we zitten hier echt te klooien! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Levine Geplaatst: 3 oktober 2022 Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 Hier ook een stank achter uit de koelkast. Krijg bakje niet los. Is een Séverin rétro model. Voor mij ook graag foto's! Alvast bedankt! Minino@live.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.