AdriaanMetz Geplaatst: 23 oktober 2019 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2019 Het lampje in mijn koelkast (Siemens K125FA60/04) blijft branden. Ook als ik de deur open doe, zie ik soms geen informatie op de displays. Wat zou daarvan het probleem kunnen zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 25 oktober 2019 Delen Geplaatst: 25 oktober 2019 Sluit de deur zelf helemaal goed? Als de deurrubbers versleten zijn kan de deur niet goed sluiten, waardoor de magneetschakelaar van het lampje niet het signaal krijgt om uit te gaan. Check eerst even de rubbers. Mochten deze goed zijn, dan is waarschijnlijk deze schakelaar kapot en moet deze vervangen worden. Je kunt het kapje van de binnenverlichting loshalen, daar bevindt (bij de meeste modellen) de magneetschakelaar zich. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.