Dk Geplaatst: 4 februari 2020 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2020 Nou deze morgend stond ik op en merkte dat alles in mijn koelkast ontdooid was .. de compressor hoorde ik niet draaien .. het lichtje van de koelkast binnenin ging nog altijd wel aan .. Nu gebeurde er iets merkwaardig ..bij het uitmeten van de relaiscontacten .. starte de compressor weer ?! ( mss omdat ik een contact maakte die doorverbond?) Zou het aan de relais liggen die defect is ?! Ik vermoedt van wel maar ben niet 100 procent zeker .. iemand die het wel weet? Ik hoor het graag thanks ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 5 februari 2020 Delen Geplaatst: 5 februari 2020 Ik neig inderdaad ook naar een defect relais. Deze zijn vaak redelijk goedkoop en eenvoudig te vervangen. Dus het is zeker de moeite waard om dit te proberen. Bij een (online) onderdelenshop kun je op basis van merk en typenummer de juiste relais wel vinden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.