Robin Zuidam Geplaatst: 22 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2020 Hallo Wij hebben een Samsung koelkast met vaste water aansluiting. Nu zijn we verhuisd en is er geen kraan in de buurt. Aangezien we hier tijdelijk wonen, wil ik voorlopig het water via een externe tank (bijvoorbeeld op de koelkast) aansluiten, maar kan nergens vinden of dat kan en wat voor tank je dan kunt kopen. Help? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 25 mei 2020 Delen Geplaatst: 25 mei 2020 Ik weet eigenlijk niet zeker of dat kan. Wellicht zou het kunnen met zo'n watertank voor in de caravan of camper. Alleen daar moet dan wel een kraantje opzitten, zodat je de leiding van de koelkast hier op kunt aansluiten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Robin Zuidam Geplaatst: 25 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2020 dankvoor je reactie. ik ga kijken of zo iets werkt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.