Adriaan Geplaatst: 27 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2020 Beste koelkast experts, De thermostaat van mijn Exquisit KGC223/60-4 is kapot. De thermostaat die er in zit is een WDF25K-920-028. Dat is een 5(4)A 50/60Hz met drie koperen pinnetjes voor wit, grijs, bruin gecodeerde stroomkabels en een metale voor een groengeel gecodeerde stroomkabel. Ik heb die geprobeerd dit type thermostaat te kopen bij twee partijen hier in Nederland, maar de distributeur kon in geen gevallen leveren. Kan ik "zomaar" een andere thermostaat in de koelkast-vriezer combi stoppen? Waar zal ik dan op moeten letten? Alvast bedankt! Groetjes, Adriaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 28 augustus 2020 Delen Geplaatst: 28 augustus 2020 Ik durf niet direct te zeggen of er een 'universele' thermostaat is die je in deze Exquisit koelkast kan plaatsen. Welke partijen heb je al geprobeerd? Ik zie dat Fixpart.nl een ruim aanbod Exquisit thermostaten heeft. Wellicht kun je even contact met hun opnemen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adriaan Geplaatst: 28 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2020 Hi Marvin, Bedankt voor je bericht. De distributeur van FixPart en OnderdelenOnline kunnen dit onderdeel niet meer leveren helaas. Ik probeer nu het onderdeel rechtstreeks uit China te bestellen. Groet, Adriaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.