Haribo Geplaatst: 8 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2020 Sinds een aantal weken heb ik een nieuwe Samsung koelkast(RB41R7719S9) die heel vaak een ratelende geluid maakt. Heb hier een geluidfragment: https://drive.google.com/file/d/1FoZqEbzfaqhvakMGje6_UXr2SPNoowIn/view Het ratelende geluid is om de 1-2 uur goed hoorbaar. Ervaart iemand hetzelfde geluid met een (Samsung) koelkast of is dit normaal? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 9 september 2020 Delen Geplaatst: 9 september 2020 Het is (over het algemeen) normaal dat een koelkast een ratelend geluid maakt. Dit zijn de koelleidingen aan de achterkant van de koelkast. Het kan ook zijn dat je de ventilator van de No Frost functie hoort, die aanslaat om te zorgen dat er geen ijsvorming ontstaat. Je kunt nog even controleren of de koelkast goed waterpas staat en of er genoeg ruimte zitten tussen de koelkast en muur. Dit kan namelijk invloed hebben op het geluid en de geluidssterkte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Haribo Geplaatst: 11 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2020 Begrijp dat er geluiden uit een koelkast komt. Maar het geratel is bijna constant. De laatste 3 uren heeft hij minimaal 2 uur lopen ratelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 11 september 2020 Delen Geplaatst: 11 september 2020 Ja dat is inderdaad wel erg vaak / veel. De koelkast heb je pas een aantal weken in bezit toch? Dan raad ik je aan om contact op te nemen met de winkel waar je hem hebt gekocht. Er zit sowieso nog garantie op de koelkast, dus leg het probleem maar voor aan de verkoper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roger Geplaatst: 25 december 2021 Delen Geplaatst: 25 december 2021 Hoi met roger ik heb ook zon rateld geluid ook een Samsung zoals haribo omschrijft is bijna constant. Deze deed het meteen vanaf hij nieuw is. Af entöl is het geluid weg denk als hij op themperatuur is Haribo kun je laten weten wat het was? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.