Margret Schmidt Geplaatst: 16 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2020 Ik heb een deawoo amerikaanse ijskast, nou is hij wel 20 jaar oud. Maar top ding. Nu valt het vriesgedeelte uit na 2 a 3 dagen uit dan moet ik de stekker eruit halen, en dan doet hij het weer 2 dagen. Groetjes Margret Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 september 2020 Delen Geplaatst: 16 september 2020 Dit kan verschillende oorzaken hebben, maar meestal heeft het te maken met een defecte temperatuursensor of thermostaat. Deze zou dan vervangen moeten worden. Aangezien de koelkast 20 jaar oud is, weet ik niet of dat nog rendabel is. Daarom kun je eerst zelf nog even proberen om de koelkast volledig uit te schakelen en helemaal schoon te maken. Een nachtje uit laten staan en de volgende dag pas weer inschakelen. Dit soort problemen worden soms namelijk ook veroorzaakt door ijsvorming rondom compressor of ventilator. Dat kan je verhelpen door de gehele kast te laten ontdooien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.