Jopie Geplaatst: 7 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Goede avond, we hebben last van een stinkende lucht die achter onze inbouwkoelvriescombinatie (Bosch) vandaan komt. Ik kan net zien dat het niet een muis of iets dergelijks is. Zou de lucht uit de lekbak kunnen komen? Hoe kan ik deze evt. het makkelijkste verwijderen? Is er nog iets dat ik over hoofd heb gezien wat ik eerst nog moet checken, voordat ik de koelkast uit de inbouwkast haal? Alvast dank voor jullie hulp! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 8 januari 2021 Delen Geplaatst: 8 januari 2021 Ik denk inderdaad dat het lekbakje vies is, of dat er prut in de condensafvoer zit. Deze even loshalen en goed schoonmaken + het afvoergaatje even reinigen met een sateprikker met keukenrol eromheen Je weet zeker dat er geen producten in de koelkast liggen die de stank veroorzaken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.