Marit Geplaatst: 28 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Hoi, Ik heb een vrijstaand tafelmodel en zou deze graag ergens onder plaatsen (Zanussi ZRG15805WAS). Wanneer je de deur omkeert, moet je hiervoor de bovenplaat verwijderen. Ik vroeg me af of het mogelijk is om deze bovenplaat weg te laten zodat de koelkast lager is. Alvast bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Ik denk dat het eraf laten van de bovenplaat niet zo'n groot probleem is. Dat moet wel kunnen. Bij het inbouwen van een vrijstaande koelkast dien je echter wel goed rekening te houden met de ventilatieruimte. De afvoer van warmte is bij een inbouw koelkast speciaal geregeld, met bijvoorbeeld ventilatie aan de voor- en zijkanten. Bij een tafelmodel komt alle warmte meestal uit de achterzijde van de koelkast. Bij het plaatsen in een kleine ruimte kan dit zorgen voor een mindere werking + hoger energieverbruik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marit Geplaatst: 30 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2021 Bedankt voor de reactie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.