Ga naar inhoud

Siemens koelte en vriest niet meer


Steffanie

Aanbevolen berichten

Goedendag ik heb een vraag
Ik heb een Siemens koelvries combi en sins 2 dagen koelt en vriest hij niet meer veder werkt alles en hoor je alles draaien geeft de temperatuur ook aan als ik hem opnieuw aanzet gaat er een alarm af en zegt die dat de vriezer op 24 staat en daar blijft hij op staan is ingesteld op -18 iemand enige idee wat dit kan zijn of het nog te helpen is e-nr is ka62na75/02
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan zijn dat de temperatuursensor of thermostaat niet meer goed functioneert, wellicht door ijsvorming. Daarom is het eerste wat je zelf kunt proberen de koelkast even helemaal uitschakelen en laten ontdooien. Vervolgens goed schoonmaken en een nachtje uit laten staan. De volgende dag weer inschakelen en even de tijd geven om op de juiste temperatuur te komen. Dit lost problemen met de temperatuur door ijsvorming vaak op.

Werkt dit niet, dan kunnen we verder kijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...