Steffanie Geplaatst: 22 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Goedendag ik heb een vraag Ik heb een Siemens koelvries combi en sins 2 dagen koelt en vriest hij niet meer veder werkt alles en hoor je alles draaien geeft de temperatuur ook aan als ik hem opnieuw aanzet gaat er een alarm af en zegt die dat de vriezer op 24 staat en daar blijft hij op staan is ingesteld op -18 iemand enige idee wat dit kan zijn of het nog te helpen is e-nr is ka62na75/02 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Het kan zijn dat de temperatuursensor of thermostaat niet meer goed functioneert, wellicht door ijsvorming. Daarom is het eerste wat je zelf kunt proberen de koelkast even helemaal uitschakelen en laten ontdooien. Vervolgens goed schoonmaken en een nachtje uit laten staan. De volgende dag weer inschakelen en even de tijd geven om op de juiste temperatuur te komen. Dit lost problemen met de temperatuur door ijsvorming vaak op. Werkt dit niet, dan kunnen we verder kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Steffanie Geplaatst: 26 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2021 Dit hadden we idd al geprobeerd maar geen resultaat helaas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 27 augustus 2021 Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 Dan neig ik naar een defecte thermostaat. Deze kun je laten vervangen, een nieuwe thermostaat is in de meeste gevallen niet heel duur gelukkig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.