reza Geplaatst: 28 december 2010 Delen Geplaatst: 28 december 2010 Hallo beste mensen. ik heb een Koelvriescombinatie Miele, koel gedeelte vriest en alles in koel gedeelte bevriest.Wie kan mij helpen? dank je wel. koudtje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Samantha Geplaatst: 31 januari 2017 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2017 Hoi allemaal ik zit met een probleem wij hebeen candi cdi 1010 vaatwasser. Nu als ik hem aan druk blijft tie maar piepen en gaan alle lampjes knippen wie heeft dit wel eens gehad of heeft tips om dit op te losse. Hij. Is nog geen 3 jaar oud Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kamran Geplaatst: 1 februari 2017 Delen Geplaatst: 1 februari 2017 Goedemorgen Samantha, Het kan zijn dat de vaatwassers zijn programma niet goed kan starten omdat de filters of watertoevoer verstopt is. Ik raad als eerst aan om alle filters en leidingen even te controleren en goed schoon te maken. Vervolgens nogmaals proberen een programma te starten. Mocht hij dan weer werken, dan is het goed om even een reinigingsprogramma met vaatwasserreiniger te doen. Dan spoelt alles even goed door Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1234 Geplaatst: 23 december 2017 Delen Geplaatst: 23 december 2017 Hoi, Wij hebben de CDI1010 ook en nu werkt de machine normaal, alleen gaat de deur niet meer geheel dicht. Heeft iemand een oplossing? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Landweerstraat noord Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Hallo mijn kast geeft het alarm . De kast is gesloten geweest hoe kan dit en wat moet ik doen. Hartelijke groeten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.