ottens Geplaatst: 5 juli 2016 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2016 hoi, mijn lieve zoon van 4 heeft 4 flessen vloeibaar wasmiddel in het vulbakje gegoten, blijkbaar pas dat er gemakkelijk in. Wat gebeurt er als ik de wasmachine aan ga zetten? Ik denk dat ik hem eerst met veel water ga doorspoelen, via hetzelfde vakje, en dan maar een kort programma, of centrifugeren oid. En dan maar hopen dat het droog blijft. Iemand nog ervaring hiermee of tips? Volgens mij gaat ie ontploffen als ie gaat draaien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 6 juli 2016 Delen Geplaatst: 6 juli 2016 (Gelukkig) persoonlijk geen ervaring mee. Ik denk niet dat de wasmachine zal ontploffen, maar waarschijnlijk gaat het gigantisch schuimen. Ik zou proberen zoveel mogelijk wasmiddel er nog uit te krijgen / weg te spoelen. Heeft de wasmachine een optie voor alleen spoelen? Dan zou ik die even aanzetten... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.