Jenny Ann Meyer Geplaatst: 22 oktober 2018 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2018 Ik heb per ongelijk mijn vrieskast merk Bosch open laten staan vannacht. Nu heb ik hem dicht gedaan maar de motor maakt nu een hard ratel geluid. Kan dat kwaad? Heb nu de vrieskast leeg gehaald en de stekker er uit gehaald. Is die nu echt kapot? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 22 oktober 2018 Delen Geplaatst: 22 oktober 2018 Ik denk niet dat de vriezer hier direct van kapot is gegaan. Wel ontstaat er veel ijsvorming in de vriezer vanwege de warme buitenlucht die in de vrieskast is gekomen. Dit kan ook zorgen voor ijs rondom de compressor, waardoor je een ander geluid hoort. Je kunt inderdaad het best de vriezer even helemaal uitschakelen en laten ontdooien. Goed schoonmaken en een nachtje uit laten staan. Volgende ochtend weer inschakelen en even de tijd geven om weer op de juiste temperatuur te komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.