Willem Geplaatst: 13 december 2018 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2018 Hallo Ik heb een Wirlpool diepvrieskast AFG 396 H. De temperaratuur zakt altijd naar -24 grad. Het lampje van extra vriezen gaat dan aan. Moet hem altijd uitzetten. Daar ik de temperatuur kan aflezen ga ik ervanuit dat de temperatuurvoeler werkt. Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Een of ander relais wat vast blijft hangen of zo? Zou U mij hiermee kunnen helpen? Bij voorbaat dank. Willem 0653632575 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 17 december 2018 Delen Geplaatst: 17 december 2018 Goedemorgen Willem, Excuus voor de latere reactie. Is het probleem inmiddels verholpen? Ik denk inderdaad dat de sensor of relais van de supervriezen functie defect is en dus aan blijft slaan, waardoor de vriezer te koud wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.