Faziel Geplaatst: 7 maart 2019 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2019 Gisteren was de display van mijn lg koelkast niet te lezen en binnen in de ijskast was de licht uit. ik heb toen de stekker eruit gehaald en na 30 sec terug gezet. de display en licht deed het weer. Mijn vraag is of alles wel goed werkt. wie kan mij adviseren. Dank en groet. Faziel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 8 maart 2019 Delen Geplaatst: 8 maart 2019 Kan zijn dat het even een storing was in het systeem en dat nu alles weer goed werkt, na het resetten van de koelkast. Controleer de temperatuur in de koelkast even met een thermometer. Zo kun je checken of de juiste temperatuur wordt getoond op het display. Ook even in de gaten houden of er geen sprake is van ijsvorming in de koelkast. Als dit allemaal in orde is lijkt mij dat hij gewoon naar behoren werkt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.