Kimberly1989 Geplaatst: 10 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2019 Hallo allemaal, Onze vriezer piept op het moment dat ik de snelvriesstand uit zet. De vriezer is leeg, omdat ik hem een paar dagen even uit had gezet (hoopte op een soort reset). Temp is koud genoeg, vriezer vriest gewoon goed, maar ondanks dat blijft hij dus piepen zonder die snelvriesstand. Rode lampje blijft branden, gaat ook met die stand niet uit. Wat zou het probleem kunnen zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 12 augustus 2019 Delen Geplaatst: 12 augustus 2019 Wat als je nu, na het ontdooien, de vriezer weer vult met alle levensmiddelen? Om de juiste temperatuur vast te houden heeft de vriezer eigenlijk inhoud nodig. De producten bevriezen, waardoor de temperatuur constanter blijft dan in een lege vrieskast. Wellicht gaat het alarm dan weer uit. Mocht dit niet helpen, dan verdenk ik de NTC voeler of een defecte verdamper. In beide gevallen is het handig om er toch een monteur naar te laten kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.