jim van den bos Geplaatst: 10 oktober 2019 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2019 hallo allen, mijn whirlpool wh2010 A+E vriest niet meer ook knippert het alarm lampje constant. de compressor hoor ik brommen en ik hoor ook koelmiddel lopen denk ik. weet iemand wat dat kan zijn ? BVD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 11 oktober 2019 Delen Geplaatst: 11 oktober 2019 Het brommen van de compressor is een normaal geluid als deze aanslaat. Blijft dit continu? Of stopt het geluid ook weer? Er kunnen verschillende oorzaken zijn voor het niet meer vriezen van de vrieskast. Eerste wat je zelf kunt proberen is de vriezer even helemaal uitschakelen, compleet laten ontdooien en daarna goed schoonmaken. Kan zijn dat er ijsvorming is ontstaan rondom de thermostaat of temperatuurvoeler, waardoor er geen goed signaal meer wordt gegeven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jim van den bos Geplaatst: 11 oktober 2019 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2019 Bedankt voor de reactie die vriezer is inmiddels 24u uit geweest en schoon gemaakt. Waar vind ik de thermostaat? ik zie alleen een kabeltje dat de deksel in gaat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.