Ga naar inhoud

Liebherr GP1466 Premium issue


Patrick

Aanbevolen berichten

Ik heb zaterdag mijn tafelmodel vriezer vervangen door 1 van marktplaats van het bovengenoemde type.
Eerst de stekker erin gedaan, toen kwamen er 2 streepjes op het display, waarna hij tot -18 koelde.
Spullen erin gedaan en zondag niet gebruikt.
Nu op maandagavond controleer ik hem even en knipperen de 2 streepjes op het display, in plaats van het weergeven van de temperatuur.

Nu blijkt hij volledig te zijn ontdooid. de 2 streepjes schijnen aan te geven aan dat hij vriezen, maar ik heb er weinig vertrouwen in. denk dat ie 1 dag heeft gevroren en daarna gaan ontdooien.

Wat is hier aan de hand ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste wat je kunt proberen is de vriezer even helemaal schoonmaken en een volledige dag uit laten staan. Sowieso na het vervoeren van een vriezer of koelkast altijd verstandig om hem niet direct aan te sluiten. Probeer de volgende ochtend de vriezer weer in te schakelen en kijk even aan hoe hij dit keer vriest (en hopelijk blijft vriezen).

Mocht dit probleem zich weer voordoen, dan kunnen we verder kijken. Naar bijvoorbeeld de temperatuursensor of compressor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...